کمیسیون کمیسیون مشترک امور اداری و استخدامی و دیوان محاسبات در رابطه با طرح قانونی استخدامی کارکنان مجلس شورای اسلامی (سال سوم)

چهارمین دوره مجلس شورای اسلامی

توضیحات کمیسیون مشترک امور اداری و استخدامی و دیوان محاسبات در رابطه با طرح قانونی استخدامی کارکنان مجلس شورای اسلامی (سال سوم) در اینجا درج می شود. از طریق پنل مدیریت قابل ویرایش خواهد بود. توضیحات کمیسیون مشترک امور اداری و استخدامی و دیوان محاسبات در رابطه با طرح قانونی استخدامی کارکنان مجلس شورای اسلامی (سال سوم) در اینجا درج می شود. از طریق پنل مدیریت قابل ویرایش خواهد بود. توضیحات کمیسیون مشترک امور اداری و استخدامی و دیوان محاسبات در رابطه با طرح قانونی استخدامی کارکنان مجلس شورای اسلامی (سال سوم) در اینجا درج می شود. از طریق پنل مدیریت قابل ویرایش خواهد بود. توضیحات کمیسیون مشترک امور اداری و استخدامی و دیوان محاسبات در رابطه با طرح قانونی استخدامی کارکنان مجلس شورای اسلامی (سال سوم) در اینجا درج می شود. از طریق پنل مدیریت قابل ویرایش خواهد بود. توضیحات کمیسیون مشترک امور اداری و استخدامی و دیوان محاسبات در رابطه با طرح قانونی استخدامی کارکنان مجلس شورای اسلامی (سال سوم) در اینجا درج می شود. از طریق پنل مدیریت قابل ویرایش خواهد بود. توضیحات کمیسیون مشترک امور اداری و استخدامی و دیوان محاسبات در رابطه با طرح قانونی استخدامی کارکنان مجلس شورای اسلامی (سال سوم) در اینجا درج می شود. از طریق پنل مدیریت قابل ویرایش خواهد بود. توضیحات کمیسیون مشترک امور اداری و استخدامی و دیوان محاسبات در رابطه با طرح قانونی استخدامی کارکنان مجلس شورای اسلامی (سال سوم) در اینجا درج می شود. از طریق پنل مدیریت قابل ویرایش خواهد بود. توضیحات کمیسیون مشترک امور اداری و استخدامی و دیوان محاسبات در رابطه با طرح قانونی استخدامی کارکنان مجلس شورای اسلامی (سال سوم) در اینجا درج می شود. از طریق پنل مدیریت قابل ویرایش خواهد بود. توضیحات کمیسیون مشترک امور اداری و استخدامی و دیوان محاسبات در رابطه با طرح قانونی استخدامی کارکنان مجلس شورای اسلامی (سال سوم) در اینجا درج می شود. از طریق پنل مدیریت قابل ویرایش خواهد بود. توضیحات کمیسیون مشترک امور اداری و استخدامی و دیوان محاسبات در رابطه با طرح قانونی استخدامی کارکنان مجلس شورای اسلامی (سال سوم) در اینجا درج می شود. از طریق پنل مدیریت قابل ویرایش خواهد بود.

فهرست اعضای کمیسیون کمیسیون مشترک امور اداری و استخدامی و دیوان محاسبات در رابطه با طرح قانونی استخدامی کارکنان مجلس شورای اسلامی (سال سوم)

نام نماینده توضیحات
احمد حبیبیان
محمدمهدی مفتح
مهدی اژهای
محمدباقر بهرامی
محمدحسن قلی
ابوالفضل ربیعی
پرویز روانی
محمد نبوتی
حبیبالله رشیدی کوچی
خانعلی پورقربان
اترک طیار
گلمحمد الیاسی
سید حسن آقاحسینی طباطبائی
محمدرضا مجیدی
نصرت صمدزاده
بهرام یعقوبی بیجاربنه
مصطفی ناصر
علی کامیار