کمیسیون کمیسیون خاص مامور رسیدگی به طرح مالکیت‌های زمینهای زراعی و احیاء و واگذاری اراضی مزروعی در جمهوری اسلامی ایران (سال اول)

دومین دوره مجلس شورای اسلامی

توضیحات کمیسیون خاص مامور رسیدگی به طرح مالکیت‌های زمینهای زراعی و احیاء و واگذاری اراضی مزروعی در جمهوری اسلامی ایران (سال اول) در اینجا درج می شود. از طریق پنل مدیریت قابل ویرایش خواهد بود. توضیحات کمیسیون خاص مامور رسیدگی به طرح مالکیت‌های زمینهای زراعی و احیاء و واگذاری اراضی مزروعی در جمهوری اسلامی ایران (سال اول) در اینجا درج می شود. از طریق پنل مدیریت قابل ویرایش خواهد بود. توضیحات کمیسیون خاص مامور رسیدگی به طرح مالکیت‌های زمینهای زراعی و احیاء و واگذاری اراضی مزروعی در جمهوری اسلامی ایران (سال اول) در اینجا درج می شود. از طریق پنل مدیریت قابل ویرایش خواهد بود. توضیحات کمیسیون خاص مامور رسیدگی به طرح مالکیت‌های زمینهای زراعی و احیاء و واگذاری اراضی مزروعی در جمهوری اسلامی ایران (سال اول) در اینجا درج می شود. از طریق پنل مدیریت قابل ویرایش خواهد بود. توضیحات کمیسیون خاص مامور رسیدگی به طرح مالکیت‌های زمینهای زراعی و احیاء و واگذاری اراضی مزروعی در جمهوری اسلامی ایران (سال اول) در اینجا درج می شود. از طریق پنل مدیریت قابل ویرایش خواهد بود. توضیحات کمیسیون خاص مامور رسیدگی به طرح مالکیت‌های زمینهای زراعی و احیاء و واگذاری اراضی مزروعی در جمهوری اسلامی ایران (سال اول) در اینجا درج می شود. از طریق پنل مدیریت قابل ویرایش خواهد بود. توضیحات کمیسیون خاص مامور رسیدگی به طرح مالکیت‌های زمینهای زراعی و احیاء و واگذاری اراضی مزروعی در جمهوری اسلامی ایران (سال اول) در اینجا درج می شود. از طریق پنل مدیریت قابل ویرایش خواهد بود. توضیحات کمیسیون خاص مامور رسیدگی به طرح مالکیت‌های زمینهای زراعی و احیاء و واگذاری اراضی مزروعی در جمهوری اسلامی ایران (سال اول) در اینجا درج می شود. از طریق پنل مدیریت قابل ویرایش خواهد بود. توضیحات کمیسیون خاص مامور رسیدگی به طرح مالکیت‌های زمینهای زراعی و احیاء و واگذاری اراضی مزروعی در جمهوری اسلامی ایران (سال اول) در اینجا درج می شود. از طریق پنل مدیریت قابل ویرایش خواهد بود. توضیحات کمیسیون خاص مامور رسیدگی به طرح مالکیت‌های زمینهای زراعی و احیاء و واگذاری اراضی مزروعی در جمهوری اسلامی ایران (سال اول) در اینجا درج می شود. از طریق پنل مدیریت قابل ویرایش خواهد بود.

فهرست اعضای کمیسیون کمیسیون خاص مامور رسیدگی به طرح مالکیت‌های زمینهای زراعی و احیاء و واگذاری اراضی مزروعی در جمهوری اسلامی ایران (سال اول)

نام نماینده توضیحات
لطیف صفری
محمدمهدی ربانی رانکوهی املشی
یارمحمد عربعامری
سید ابوالفضل سید ریحانی
محمدصالح احمدوند
غلامرضا سلطانی
عباسعلی بهاری اردشیری
محمد یزدی