سیاستمدار ایران

عزیزی: مسیر ریل‌گذاری منافع ملی و صیانت از آرمان‌های مردم در مجلس شورای اسلامی صورت می‌گیرد

عزیزی: عده‌ای رای مردم را به اسم کارگران به گروگان گرفته‌اند. مسیر ریل‌گذاری منافع ملی و صیانت از آرمان‌های مردم در مجلس شورای اسلامی صورت می‌گیرد. برخی‌ها که حتی یک روز هم کارگری نکرد‌ه‌اند پیشنهاد تجمع می‌دهند در حالی که خودشان از دیگران امتیاز می‌گیرند و مشکل کارگر هم حل نمی‌شود.

به گزارش خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری فارس وهاب عزیزی دبیرکل جبهه جهادگران ایران اسلامی در نشست پاسداشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس و نکوداشت خادمان جهاد و شهادت، گفت: مسیر ریل‌گذاری منافع ملی و صیانت از آرمان‌های مردم در مجلس شورای اسلامی صورت می‌گیرد.

وی افزود: وقتی انتخاب صالحان رخ دهد خیلی از مسائل در مجلس حل خواهد شد و در آن صورت می‌توانیم ادعا کنیم که یاد و نام شهدا را گرامی داشته‌ایم.

دبیرکل جبهه جهادگران ایران اسلامی تصریح کرد: وقتی تبیین لازم برای رأی‌دهی مردم صورت گیرد و مشارکت آنها آگاهانه باشد قطعاً انتخاب‌شان صالحان خواهند بود و در آن صورت در مسیر آرمان و اهداف شهدا حرکت کرده‌ایم.

عزیزی گفت: اولین ویژگی کاندیدای اصلح قابل اعتماد بودن، صداقت در رفتار و گفتار بوده و این موارد از مصادیق نماینده اصلح است ضمن اینکه در آن صورت است که  می‌توانیم مطمئن شویم آن فرد به سمت منابع غیر مردم غش نکرده و بر سر منافع ملت لابی نکرده و به آرمان‌های انقلاب هم خیانت نمی‌کند.

وی افزود: کسی که در راه انقلاب اسلامی هزینه داده و پای آرمان‌های آن می‌ایستد هیچگاه بر سر منافع ملت معامله نمی‌کند.

دبیرکل جبهه جهادگران ایران اسلامی گفت:‌برخی افراد با هواپیما و با سرعت به سوی مجلس گام برداشته‌اند اما آنها قطعا با همان سرعت سقوط خواهند کرد زیرا مردم ما بصیر و هوشیار بوده و همه موضوعات را می‌دانند.

عزیزی افزود: جامعه کارگری مشکل معیشت و قراردادهای سفیدامضا دارد ضمن اینکه ساماندهی هم نشده است اما متأسفانه عده‌ای رأی مردم را به اسم کارگر به گروگان گرفته و در سبد یک جریان خاص ریخته‌اند. در حالی که کارگران به آنها اطیمنان کرده و به این افراد رأی داده‌اند اما در نهایت دست‌شان خالی مانده که اگر این سؤاستفاده از رأی کارگران نبود ما مشکلی به نام هفت‌تپه، هپکو و آذرآب نداشتیم.

وی گفت: متأسفانه برخی مدیران که حتی یک روز هم کارگری نکرده‌اند در لیست کارگری قرار گرفتند اما آنها درد کارگران را نمی‌داند و پیشنهاد تجمع می‌دهند در حالی که خودشان از دیگران امتیاز می‌گیرند و مشکل کارگر هم حل نمی‌شود.

دبیرکل جبهه جهادگران ایران اسلامی در پایان گفت:‌ امیدوارم در انتخابات اسفند افرادی که درد مردم را متوجه باشند وارد مجلس شوند چرا که مردم از ریا و تزویر خسته شده‌اند زیرا برخی‌ها با شعار کارگری آرا را به نفع دیگری مصادره کرده‌اند.

"جبهه جهادگران ایران اسلامی" یک تشکیلات سیاسی است که با دبیرکلی وهاب عزیزی در انتخابات دوره هفتم مجلس شورای اسلامی (سال1382) با نام ائتلاف بزرگ جهادگران ایران اسلامی اعلام موجودیت کرد.
شعار اصلی این جریان "ولایت پذیری" - "اخلاق اسلامی" و "حرکت جهادی" است.