حسن سلیمانی

کمیته اشتغال

کمیته اشتغال امام خمینی

✍ *دکترحسن سلیمانی*

         قسمت اول

 

🆕 *فکر نو، بینش نو، چهره نو*

 

 

✅ *لزوم تشکیل کمیته اشتغال امام خمینی (ره)؛ خروج از بحران بیکاری*

 

🎦 در شرایط کنونی کشور که دغدغه اصلی مردم، اشتغال است، یافتن راهکارهای مناسب و کارآمد اشتغالزا برای خروج از بحران بیکاری اهمیتی مضاعف داشته تا مردم با دلگرمی فراوان از فعالیت و مدیریت مسئولان کشوری، حمایت نمایند.

حضرت امام خمینی (ره) با درایت و بینش بالای خود، و بر حسب شرایط زمان کشور دستور *تشکیل کمیته امداد* را صادر فرمودند که هم اکنون این کمیته دستگیر، خانواده های بسیاری از برادران و خواهران سرزمینم می باشد.

اما در حالی که چهلمین سال پیروزی انقلاب را پشت سر می گذاریم که روز به روز به خیل عظیم جوانان جویای کار با مدارج علمی متفاوت افزوده می شود.

فرصت از دست رفته است و جوانان دهه های پنجاه، شصت، هفتاد و نسل های جوان تر هم چنان در پی یافتن شغلی برای امرار معاش خود هستند!

آیا به راستی که هر کس در این کشور هم اکنون بیکار است، تقصیر خودش است!!!

وقتی استخدام دولتی از بین رفته و تشکیل یک بنگاه تولیدی نیاز به دانش کافی و منابع مالی فراتر از حد یک جوان است، چطور می توان یک جوان را مقصر بیکاری خودش دانست.

💯 در شرایط کنونی اما؛ به دلیل عدم کارایی مناسب وزارت کار در ایجاد شغل مناسب و کافی برای جوانان سرزمینم، می طلبد که *کمیته اشتغال امام خمینی (ره)* راه اندازی گردد تا در این خصوص دستگیر برادران و خواهران ایران اسلامی باشد.

 

*ادامه دارد...*