شهریار حیدری

مزایای مشمولان طرح ساماندهی کارکنان دولت برابر با کارکنان رسمی دولت است

دکتر "شهریار حیدری" نماینده حوزه انتخابیه قصرشیرین، سرپل ذهاب و گیلانغرب:  مزایای مشمولان طرح ساماندهی کارکنان دولت برابر با کارکنان رسمی دولت است. خوشبختانه این طرح پس از رفت و برگشت‌های متعدد بین مجلس و شورای نگهبان، در صحن مجلس شورای اسلامی، هم در قالب برنامه و هم بودجه به تصویب رسید.

دکتر "شهریار حیدری" نماینده حوزه انتخابیه قصرشیرین، سرپل ذهاب و گیلانغرب: 

✅مزایای مشمولان طرح ساماندهی کارکنان دولت برابر با کارکنان رسمی دولت است

🔺خوشبختانه این طرح پس از رفت و برگشت‌های متعدد بین مجلس و شورای نگهبان، در صحن مجلس شورای اسلامی، هم در قالب برنامه و هم بودجه به تصویب رسید.

  🔺برخی از نیروهای شرکتی و غیررسمی بیش از 20 سال است که منتظر چنین طرحی هستند تا بالاخره سروسامان بگیرند. 

🔺خوشبختانه این طرح شامل تمام کارکنان غیررسمی، اعم از کارکنان دولتی، شهرداری، مجموعه‌های آموزش و پرورش مانند نهضتی‌ها و کارنامه‌ سبزها و پیش‌دبستانی‌ها است که مدت زیادی برای رفع مشکل خود، هم به مجلس و هم به نهادها و ارگان‌های مختلف مراجعه کرده و هم بعضاً در دستگاه‌ها و سازمان‌های مربوطه تجمع کردند. 

🔺ضمن اینکه مزایایی که طرح ساماندهی کارکنان دولت دارد برابر با کارکنان رسمی دولت است؛ یعنی مشمولان این طرح از یک قرارداد بسیار خوب و یکنواخت مانند رسمی‌ها برخوردار هستند، در عین حال ضمانت شغلی هم دارند. 

🔺با تصویب و اجرای این طرح دیگر مانند گذشته هر کسی نمی‌تواند با کارکنان برخورد سلیقه‌ای داشته باشد؛ زیرا در گذشته ممکن بود اگر شرکتی جابه‌جا شود، نیروهای شرکتی از کار اخراج شوند اما این طرح درواقع تضمین شغلی دارد و از یکم فروردین 1403 با نظارت دقیق مجلس شورای اسلامی قابل اجرا است. 

🔺بنده افتخار می‌کنم در طول پیشنهاد این طرح، در جریان و زمان بررسی در کمیسیون و صحن مجلس و بعد از برگشت از شورای نگهبان فعال بودم و نقش محوری داشتم و سرانجام هم خوشبختانه با همکاری نمایندگان مجلس به تصویب رسید.