شهریار حیدری

حمله تروریستی کرمان یک کار تشکیلاتی و سازمان یافته است

طبق تجربه‌هایی که از حملات تروریستی صورت گرفت، این حملات همیشه از پشتیبانی خارجی از جمله، آمریکا، اسرائیل و جریان نفاق و کار تشکیلاتی و سازمان یافته برخوردار بوده است.

‍ 💢دکتر شهریار حیدری نایب رئیس دوم کمیسیون امنیت ملی مجلس:

✅حمله تروریستی کرمان یک کار تشکیلاتی و سازمان یافته است 

🔺طبق تجربه‌هایی که از حملات تروریستی صورت گرفت، این حملات همیشه از پشتیبانی خارجی از جمله، آمریکا، اسرائیل و جریان نفاق و کار تشکیلاتی و سازمان یافته برخوردار بوده است. 

🔺کانون این پشتیبانی‌ها مشخص است؛ از گذشته دور یا جریان نفاق پشت این کارها بوده یا از حمایت‌های مالی، تسلیحاتی رژیم صهیونیستی برخوردار بوده اند. نیروهای امنیتی و اطلاعاتی در حال رصد موضوع هستند و ریشه این مسائل مشخص و عوامل پشت پرده شناسایی خواهند شد و قطع به یقین حق انتقام از سوی جمهوری اسلامی کاملا محفوظ است.  

🔺بعید می‌دانم امروز یک انسان آزاده که مفهوم انسانیت در وجودش باشد از این موضوع خوشحال باشند چون مردم بی‌گناه زن و مرد و کودک و نوجوان آمدند و در مراسم یک قهرمان ملی و جهانی حاج قاسم سلیمانی حضور پیدا کردند و این وظیفه مردم در قبال زحمات تاریخی حاج قاسم است. بعید می‌دانم که کسی باشد این اتفاق را محکوم نکند؛ ممکن است نگاه‌ها به نوع برخورد متفاوت باشد که این طبیعی است؛ اما نقطه مشترک تمام جریانات سیاسی، محکومیت جنایت و برخورد مناسب با این پدیده است. 

🔺اقتدار جمهوری اسلامی به امنیت کشور است، از نظر قدرت نظامی و دفاعی ما در دنیا مطرح هستیم اما از نظر داخلی ضعف‌هایی داریم که باید این ضعف‌ها مرتفع شود 

🔺بالاخره باید این شجاعت را داشته باشیم هنگامی که یک اقدام تروریستی انجام می‌گیرد، دستگاهی بپذیرد در حوزه اطلاعات، عملیات، پیشگیری و پیش‌بینی کوتاهی  داشته‌ است. 

🔺ما باید بپذیریم یک خلائی در کارکردها و رویه‌ها وجود دارد. چرا باید ۲ نفر از تاجکستان بیایند در قلب ایران عملیات کنند، تعداد زیادی از مردم را شهید و مجروح کنند و ما بعد از حادثه دنبال این باشیم که چه شد؟