ذبیح الله محمدی بردبری

*اناالحسین مصباح‌الهدی و سفینه‌النجاه*  *ویرانگران مدعی*

همیشه در طول تاریخ افراد بوده‌اند که با وجود تخلفات ، زیاده‌خواهی‌ها و خرابکاری‌های بسیار باز هم با ادعای زیاد می‌کوشیدند خود را محق معرفی کنند. نزدیکترین نمونه به اینگونه نگرش‌ها بعد از *~#آمریکا و *#رژیم_اشغالگر_قدس ، نیروهای #جریان_اصلاحات~* هستند که با وجود *_~ناکارآمدی‌ها ، سوءمدیریت‌ها ، دزدی‌

*اناالحسین مصباح‌الهدی و سفینه‌النجاه*

*ویرانگران مدعی*

  • 1️⃣ همیشه در طول تاریخ افراد بوده‌اند که با وجود تخلفات ، زیاده‌خواهی‌ها و خرابکاری‌های بسیار باز هم با ادعای زیاد می‌کوشیدند خود را محق معرفی کنند. نزدیکترین نمونه به اینگونه نگرش‌ها بعد از *~#آمریکا و *#رژیم_اشغالگر_قدس ، نیروهای #جریان_اصلاحات~* هستند که با وجود *_~ناکارآمدی‌ها ، سوءمدیریت‌ها ، دزدی‌ها ، #وطن‌فروشی‌ها ، افراد #نفوذی‌ ، #آقازاده‌پروری ، #اختلاس‌های~_* گسترده و... هنوز حرکت‌های رو به عقب ، *~#سلطه‌پذیر و #مستعمره‌مآبانه~* خود را در طول ۴۰ سال گذشته بهترین عملکرد بیان می‌کنند ؛ در حالی که فرایند رفتاری آنها عامل اصلی وضعیت موجود بوده است.

2️⃣ در چنین اوضاع و احوالی که *~#اصلاح‌طلبان~* به عنوان *~اربابان تخلفات سازماندهی شده با #حقوق‌های_نجومی~* بانی آن بوده‌اند ، پا را آنقدر از گلیم شان درازتر کرده‌اند که وضعیت کنونی را بدتر از دوران *~#منوچهر_فریدون (#حسن_روحانی)~* می‌دانند. دورانی که در اواخر آن جان مردم در مساله *#ویروس_کرونا* ، اهرم فشاری شد بر حاگمیت برای قبول *قرارداد ننگین ~#برجام~* و پیوستن به قانون سلطه مدارانه *#FATF* ؛ و دردمندانه‌ اینکه همین نگرش ده‌ها هزار نفر از مردم کشورمان را در بی‌تفاوتی دولت دوازدهم به کام مرگ کشاند.

3️⃣ حال با توجه به مقدمه فوق بهتر می‌توان به تفاوت مدیریت در دولت‌های اصلاح‌طلبان گذشته با دولت *#انقلابی و #جهادی #آقای_رئیسی* پی برد و دریافت که چرا از نخستین لحظات پیروزی وی ، حمله همه‌جانبه به عملکرد دولت سیزدهم آغاز شد. در همین راستا این روزها *~#غرب‌پرستان~* قیافه حق به جانب به خود گرفته‌ و با گلایه از وضع موجود مدعی شده‌اند که دولت خدمتگزار هیچ نقطه مثبتی در کارنامه خود ندارد و همه امور نسبت به آنچه در تابستان ۱۴۰۰ وجود داشته به مراتب بدتر شده است!!!.

4️⃣ البته با یک بررسی منصفانه و بدون جانب‌داری می‌توان تفاوت‌های گسترده دو دولت مورد بحث را به طور کامل تشخیص داد. به طور مثال قتل عام روزانه حدود ۸۰۰ نفر در جریان کرونا و بی‌توجهی *دولت ~#فراکسیون_امید~* به *#واکسیناسیون* و قطعی روزانه ۲ تا ۸ ساعته برق در اوج گرمای تابستان که در دولت خدمتگزار هر دو مساله حتی به صفر رسید ، صف‌های طولانی برای تهیه مایحتاج مهم اولیه برطرف ، مشکل تهیه نهاده‌های دامی حل و میلیون‌ها تُن *#سیب_صنعتی* که درحال دور ریختن و متضرر شدن کشاورزان بود ۳ برابر تصور آنها خریداری شد و البته مصداق‌های بسیار دیگری که به علت رعایت خلاصه‌ نویسی از آن پرهیز می‌کنم. در تمامی این موارد دولت انقلابی آقای رئیسی برخلاف دولت‌های *~#خودتحریم #اصلاح‌طلب~* بدون توجه به چنگ و دندان نشان دادن غربی‌ها و تکیه به توانمندی‌های داخلی ، مشکلات و گره‌های کور از نظر دولت‌های یازدهم و دوازدهم را به راحتی مرتفع کرد.

5️⃣ این درحالی است که روزنامه‌های مواجیب بگیر و اصلاح‌طلبی چون *~#شرق ، #آرمان ، #اعتماد ، #سازندگی~* و... با حرکتی هماهنگ و اشاره به سخنان فریدون خان که گفته بود: _"اینکه می گوییم تحریم ظالمانه باید از بین برود بعضی ها چشم هایشان را زیاد نچرخانند! تحریم‌های ظالمانه باید از بین برود تا سرمایه بیاید، تا مسئله محیط زیست حل شود، تا اشتغال جوانان حل شود، تا صنعت جامعه حل شود، تا آب خوردن مردم حل شود، تا منابع آبی زیاد شود، تا بانک‌های ما احیا شود"._ نوشتند: آن روزها همه به رئیس جمهور وقت خندیدند اما اکنون پس از چند سال به سخنان وی رسیده‌ایم زیرا تحریم‌ها کمر اقتصاد ایران را شکسته‌اند ، ضمن اینکه دولت سیزدهم اکنون از میوه درختی استفاده می‌کند که دولت دوازدهم زحمات آن را کشیده است!!! 

6️⃣ جدا از ادعاها و اظهارات مضحک این روزنامه‌ها کافی است به عملکرد دولت دوازدهم فقط نگاهی گذرا داشته باشیم تا از اوج سوءمدیریت اصلاح‌طلبان وابسته محور دولت قبل مطلع شویم. به طور مثال در بخش برق در دولت آقا فریدون به دلیل سوءمدیریت ، واحدهای نیروگاهی در اوج بار برای تعمیرات نیروگاهی از مدار خارج می‌شدند ؛ اما در دولت سیزدهم با مدیریت جهادی به نقطه‌ای رسیدیم که هیچ واحد نیروگاهی ، دراین زمان از مدار خارج نشد و نیاز به تعمیر نداشت ضمن اینکه دولتمردان انقلابی با تکیه بر *#توان_داخلی* جوانان کشورمان و استفاده از راهکارهای *#دانش‌بنیان*  علاوه بر ارتقای ظرفیت نیروگاهی ، هزینه تولید برق را به شدت کاهش دادند که این مهم بدون لغو تحریم‌ها و پیوستن FATF روی داد. 

7️⃣ تامین بیش از ۱۵۰ میلیون دز واکسن ، جبران *#کشتار_هدفمند* بیش از ۶۰۰ میلیون قطعه جوجه یک روزه در دولت دوازدهم و *#قاچاق_هدفمند* ۲۰۰ میلیون راس دام ماده که به منظور فلج کردن دولت بعد صورت گرفته بود ، راه‌اندازی بیش از ۴۵۰۰ کارخانه و کارگاه کوچک و بزرگی که در دولت اصلاح‌طلبان بسته شده بودند ، آزادسازی هزاران هکتار زمین و ساحل تصاحب شده ملی ، *#هدفمندسازی_یارانه‌ها* ، افزایش چند هزار میلیارد دلاری با همسایگان و... تنها بخشی از تلاش‌های دولت آقای رئیسی برای احیای اقتصاد به کما رفته ایران بوده است که *~#جریان_تحریف اصلاحات~* می‌کوشد با حاشیه‌‌سازی ، دروغ‌پردازی و شایعه‌پراکنی گسترده آنها را از چشم افکار عمومی دور کند.

8️⃣ این رفتار خصمانه و به دور از انصاف اجتماعی نیروهای جریان اصلاحات که کمتر از دشمنی *#منافقین ، #شبکه‌های_معاند* ، آمریکا ، انگلیس ، رژیم صهیونیستی و دیگر دشمنان قسم خورده ایران نیست تنها زمانی خنثی خواهد شد که هرکدام از بچه‌های حزب‌اللهی و انقلابی مانند یک رسانه عمل و حقایق کاری دولت خدمتگزار آقای رئیسی را منتشر کنند تا افکار عمومی با دروغ‌های اصلاح‌طلبان ، متخصصان دروغ‌پردازی و شایعه‌پراکنی از مسیر صحیح خارج نشوند و فریب آنها را نخورند. همچنین باید در مبارزه مستقیم فهرست ناکارآمدی‌های دولت‌های اصلاح‌طلب را بیش از پیش منتشر کرد تا مردم با آگاهی بیشتر ، در دام رسانه‌ای این جریان گرفتار نشوند دامی که بدون توجه به مشکلات مردم فقط برای ناامید و خسته‌کردن جامعه و تسویه حساب با رقیب پهن کرده اند