محمدرضا زمانیان

گرفتن شهریه از دانشجویان دانشگاه آزاد یک معضل جدی و غیر قابل درک است

زمانیان دبیر سیاسی کانون اسلامی دانشگاه آزاد بروجرد طی یاداشتی عنوان کرد:گرفتن شهریه ی کامل ترم جاری از دانشجویان دانشگاه آزاد دستبرد علنی و آشکار به جیب آنان است.نبود زیر ساخت لازم و اینترنت رایگان برای دانشجویان خود یک معضل بزرگ است،مسئولین بویژه وزیر ارتباطات بدنبال شواف های تبلیغاتی خود هستند.

زمانیان دبیر سیاسی کانون اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بردجرد در یاداشتی نوشت؛

گرفتن شهریه ی کامل ترم جاری از دانشجویان دانشگاه آزاد دستبرد علنی و آشکار به جیب آنان است!
همچنانی که استحضار دارید بیماری کرونا یا همان کووید19 دانشجویان را از تحصیل حقیقی بازداشت بنابراین به ناچار به تحصیل مجازی روی آوردیم.
شاهد هستیم بدون دستورالعمل خاصی اقدام به آموزش مجازی شده است.
زمانیان افزود؛نه سرعت اینترنت خوب و پر سرعتی وجود دارد نه اپلیکیشن مناسبی وجود دارد که دانشجویان از دروس ارائه شده بهره مند شوند!
این موضوع حتی برای وزیر ارتباطات که این روز ها مشغول کار های تبلیغاتی خویش است ملموس نبود که اینترنت رایگان در اختیار دانشجویان قرار دهد؟ از طرفی شاهد هستیم دانشگاه آزاد حتی پول سرویس را از دانشجویان طلب میکند!با توجه به اینکه هیچ ساختار قابل ملاحظه ای در اختیار دانشجویان قرار نداده اند طلب شهریه ی کامل میکنند! 
دبیر سیاسی کانون اسلامی دانشگاه آزاد بروجرد در ادامه عنوان کرد؛این بی توجهی آشکار در حق آینده سازان کشور است که در ابتدایی ترین موارد که خواسته ی مشروع آنان است بازمانده اند.
نبود سیاست روشن و چند پارچگی در اختیار تصمیمات دانشجویان را با موج سردرگمی عجیبی روبه رو ساخته است.
در صدر این بی کفایتی ها دانشگاه آزاد اسلامی قرار دارد که خود به نوعی امپراطوری مالی است اما با اینکه کمترین سطح آموزشی و امکانات را در اختیار دانشجویان قرار داده‌؛ حاضر به کاستن شهریه اش در این شرایط بحرانی نیست و حتی در بخشنامه های به واحد ذی نفع خویش نوشته اند که توان پرداخت حقوق کارمندان را ندارند!
این حجم گسترده از نقدینگی از کجا سر درمی آورد مبحثی است که در آینده باید به آن پرداخت!
به راستی در چنین شرایطی که دانشجویان با مشکلات آموزشی مواجه اند چگونه ایشان و خانواده هایشان می توانند بار این فشار را تحمل کنند!
ایشان در آخر عنوان کرد؛چنانچه‌ که همه میدانیم کسب و کار ها همگی رونقی نداشته،عملا کشور در رکورد به سر برده خانواده ها چگونه و از کجا پول شهریه را تامین نمایند!
اینجانب به نمایندگی از بسیاری از دانشجویان تقاضا دارم در خصوص اخذ کامل شهریه تجدید نظر فرمائید.