محمدرضا زمانیان

حذف ترم استرس دانشجویان بویژه دانشجویان پسر را تشدید میکند.

زمانیان در نامه ای خطاب به دکتر طهرانچی رئیس کل دانشگاه های آزاد کشور عنوان کرد اکثریت قریب به اتفاق دانشجویان برای کارشناسی ارشد برنامه ریزی کرده اند حذف ترم آنها را یکسال عقب می اندازد.با توجه به شرایط همگان یک تصمیم صحیح و شایسته اتخاذ نمایید.

بسم الله الرحمن الرحیم 
حضور مستطاب جناب آقای دکتر محمد مهدی طهرانچی ریاست محترم کل دانشگاه های آزاد کشور
سلام علیکم؛
زمانیان دبیر سیاسی کانون اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بردجرد عنوان کرد؛

بدون مقدمه و شرح وقایع به اصل موضوع می پردازم و نکاتی را خدمت شما عرض می نمایم؛
ابتدا سال نو را به شما و همه ی همکاران محترم و دانشجویان تبریک عرض می نمایم و آروزی موفقیت و شاد باش را از خداوند متعال برای همگان خواهان و خواستارم.
همچنان که استحضار دارید با توجه به شیوع  ویروس کووید 19 یا کرونا ویروس با دستور ستاد مقابله با کرونا تمامی دانشگاه ها از جمله دانشگاه آزاد تعطیل شدند.این امر باعث بازماندن همه ی دانشجویان از تحصیل شده و با توجه به این فاصله موقت از تحصیل عده ای درخواست حذف ترم می دهند و به بهانه های مختلف می خواهند ترم حذف شود.
زمانیان در ادامه افزود؛جناب آقای دکتر طهرانچی به زعم این حقیر و بسیاری از دانشجویانی که صاحب نظر بوده حذف ترم را یک تصمیم احساسی می دانیم.
شاید عقب افتادن یک ترم برای برخی از دانشجویان اهمیت چندانی نداشته باشد 
اما اکثریت قریب به اتفاق دانشجویان برای کارشناسی ارشد برنامه ریزی کرده اند که حذف ترم علاوه بر اینکه یک ترم آنها را عقب، آنها را نیز یکسال عقب می اندازد، البته در صورت امکان می شود شرایطی فراهم کرد که حذف ترم را به خود دانشجویان واگذار کرد و کسانی که تمایل دارند از طریق سایت دانشگاه مربوطه ترم را برای خود حذف کنند و با سرنوشت و آینده دیگران بازی نکنند.
زمانیان در آخر تصریح کرد؛امروزه دانشجویان بویژه دانشجویان پسر نگرانی سربازی را بخوبی حس می کنند و این موضوع حذف ترم خود به خودی خود این نگرانی را تشدید می کند.
لذا اینجانب به نمایندگی تعداد کثیری از دانشجویان از جنابعالی درخواست دارم ضمن اتخاذ یک تصمیم صحیح و شایسته، خواهشمندست شرایط همگان را مد نظر قرار دهید و در این خصوص اقدامات لازم را مبذول فرمایید. پیش از پیش از مساعدت و همکاری جنابعالی کمال تقدیر و تشکر را دارم.
محمدرضا زمانیان دانشجوی مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد بروجرد