محمدرضا زمانیان

تلاش در راه آزادی انسان ها باید به یک فرهنگ و ارزش تبدیل شود

کشتار مسلمانان هند توسط هندو ها و اقلیت های افراطی مذهبی قلب امت اسلامی و همه ی آحاد بشر را به درد می آورد.  آن مجامع بین المللی،آن کشور های به ظاهر مدافع حقوق بشر گویا در برابر حق و حقیقت محتقن شده اند.

یَا أَیُّهَا الَّذِینَ آمَنُوا قَاتِلُوا الَّذِینَ یَلُونَکُمْ مِنَ الْکُفَّارِ وَلْیَجِدُوا فِیکُمْ غِلْظَةً ۚ وَاعْلَمُوا أَنَّ اللَّهَ مَعَ الْمُتَّقِینَ

🔸محمدرضا زمانیان دبیر سیاسی کانون اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بروجرد اظهار کرد؛

قبل از پرداختن به اصل موضوع ابتدا از وزیر محترم بهداشت و درمان،پزشکان،پرستاران،بهیاران و همه ی مجموعه هایی که در خط مقدم مبارزه با کرونا شبانه روز برای پیشگیری و بهبود حال مردم تلاش میکنند تشکر و قدردانی داشته باشم و از خداوند متعال میخواهیم که به این بزرگوارانِ جان بر کف که در معرض خطر هستند سلامتی عنایت فرماید. 
تلاش در راه آزادی انسان ها باید به یک فرهنگ و ارزش جهانی تبدیل شود؛ 
کشتار مسلمانان هند توسط دولت مردان مزدور هندو با حمایت مستکبرین جهان همراه یک پیام شوم است:اینکه جنایتکاران و خون خوارانی نظیر دولت آمریکا و دست نشاندگانشان در هر موقعیتی لباس خود را تغییر می دهند و با آن دست به جنایت علیه بشریت می زنند که هم در قالب تروریست در فرودگاه بغداد ظاهر می شوند و هم در قالب گردنه بگیر پشت میز مذاکره و از طرفی در لباس داعش بنام دین با کشتار و قتل عام سُنی و شیعه در راه نابودی دین تلاش می کنند که البته با درایت ها و  همکاری مجامع اسلامی این غده سرطانی در عراق و سوریه ریشه کن شد و به عمر سراسر ننگین آن به یاری خداوند متعال پایان داد‌ اما متاسفانه امروزه شاهد هستیم داعشی جدید بوجود آمده که مسلمان مظلوم هند را قتل عام می کند.
کشتار مسلمانان هند توسط هندو ها و اقلیت های افراطی مذهبی قلب امت اسلامی و همه ی آحاد بشر را به درد می آورد 
آن مجامع بین المللی،آن کشور های به ظاهر مدافع حقوق بشر گویا در برابر حق و حقیقت محتقن شده اند.
 وزرات خارجه ی ما که همیشه در صفوف اول مذاکره حاضر می شود امروز در محکومیت این اقدام وحشیانه متاسفانه سکوت کرده است که این سکوت در شان وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی نمی گنجد. این حقیر از وزرات امور خارجه به ویژه جناب آقای دکتر ظریف خواستارم که در حمایت از مسلمانان مظلوم هند هر چه سریعتر اقدام شایسته اتخاذ نمایند.
ما دانشجویان بعنوان تاثیر گذار ترین قشر جامعه کشتار مسلمانان مظلوم هند را محکوم می کنیم و  از مجامع اسلامی،کشور های اسلامی،هسته های مقاومت اسلامی می خواهیم ضمن تلاش و کمک به مسلمانان مظلوم هند برای استیفای حقوق آنها فریاد بکشند تا انشاءالله مطالبه ی به حق آنان محقق گردد.
 در آخر میخواهم انتقادی از سلبریتی های همیشه در صحنه داشته باشم؛
بعضی از سلبریتی ها همیشه برای نقادی و لفاظی و حتی زمین زدن سربازان وطن وسط میدان هستند اما امروزه که مسلمانان هند توسط افراطی ها و جگر خوار های زمان قتل عام میشوند گلو فشرده اند و دفاعی از مظلومان ندارند البته که باید بگویم هرکس در مقابل ظلم سکوت کند باید در انسان بودنش شک کند.
و سلام علی من تبع الهدی