مجتبی اسمعیل بیگی

امروز بیش از هر چیز به وحدت در راستای خود باوری و خود یاوری برای عزت ایرانمان نیاز داریم

به نام خدای پیدا و پنهان که پیدا ونهان داند به یکسان. انتخابات پیش رو نقطه عطفی در تاریخ انقلاب و ایران خواهد بود. امروز که گرگ ها از هر طرف چشم طمع به این سرزمین دارند، و حتی گرگ های در پوست گوسفند از پوست خارج شده و چهره واقعی خود را به نمایش گذاشته اند.بیش از هر چیزی اتحاد و وحدت ملی...

        انتخابات پیش رو نقطه عطفی در تاریخ انقلاب و ایران خواهد بود. امروز که گرگ ها از هر طرف چشم طمع به این سرزمین دارند ، وحتی گرگ های در پوست گوسفند از پوست خارج شده و چهره واقعی خود را به نمایش گذاشته اند.بیش از هر چیزی اتحاد و وحدت ملی اهمیت دارد.با تمام مشکلاتی که گریبان گیر آن هستیم و تمام نارضایتی ها از اوضاع کنونی جامعه. همه یک نقطه مشترک  وتفاهم داریم ، وآن نقطه مشترک وطن دوستی و وطن پرستی می باشد. به این امر واقف هستیم که کسی از بیرون نمی‌تواند شرایط جامعه ما را اصلاح کند. و عزت ما به همت ما بستگی دارد. مثال تخم مرغ به راستی بیانی واضح دارد در خصوص تغییر.یک تخم مرغ اگر از بیرون بشکند نابود شده و اگر از درون بشکند زندگی نو وامید را میسازد یک تبلور درونی. نسل جوان : نسلی آگاه به اوضاع و احوال  جامعه است.حضور نسل جوان ارمغانی به نام رشد را در پی خواهد داشت .مدتها با صرف هزینه ها از منابع خاص با اهداف معلوم سمت سوی مجلس و کشور را از هدف اصلی بالندگی و شکوه خود منحرف ساخته است.

با حضور جوانان و‌حمایت از جوانان: در حقیقت به صداقت،نترسی، ریسک پذیری،ارتقا ،رشد جامعه،تغییر شگرف، پویایی صنعت و رشد انسانیت رای داده ایم.

امروز بیش از هر چیز به وحدت در راستای خود باوری و خود یاوری برای عزت ایرانمان نیاز داریم.   

همه در کنارهم و دوشادوش هم برای سربلندی ایران عزیزمان   

                                                                 مجتبی اسمعیل بیگی

                                                                  کد انتخاباتی:   ۱۵۶۵

      کاندیدای دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه تهران، اسلامشهر، پردیس ، شمیرانات ، شهر ری