محمدرضا زمانیان

انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی

دانشگاه ها راه را برای مناظره بین نامزد های احتمالی یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی باز کنند جلو گیری از حضور نامزد ها در محیط های علمی و فرهنگی نشان ضعف آن مجموعه ها بویژه مجموعه های آموزشی است.

‍ ✅محمدرضازمانیان دبیر سیاسی کانون اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بردجرد اظهار کرد:
🔶برای انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی باید کمر همت را بست!
شورای نگهبان عده ای از نامزد های انتخاباتی را مطابق ضوابط و معیارهای قانونی نظیر عدم التزام به اسلام و انقلاب،عدم التزام به ولایت فقیه،فساد اقتصادی،تهدید مدیران اجرایی،قاچاق و کارچاق  کنی و موارد دیگر رد صلاحیت نمود این عملکرد شورای نگهبان جای خوشحالی دارد که نمایانگر این است این نهاد علاوه بر اینکه با کسی رودربایستی ندارد بلکه  نویدی برای آینده میدهد!
نوید مجلسی انقلابی و مقتدر و در راس امور که بتواند در بسیاری از موارد ترمزی برای دولت باشد!مجلس محافظه کار و معامله گر دردی از مردم دوا نمیکند!
🔷فراهم سازی بستر برای مجلسی در تراز نظام مقدس جمهوری اسلامی باید اولویت اول دانشجویان سراسر کشور باشد!
انتقادات شدیدی به مجلس دهم وارد است 
ضعف های شدیدی همانند عدم تصویب طرح های اصولی و راه گشا،عدم توجه به لایحه های مورد دار اعم از FATF و CFT و... که دولت به مجلس ارائه داده که تا حدودی مورد تایید نمایندگان مجلس بوده است!برجام نافرجام کمتر از دو ربع در مجلس تصویب شد ضعف در قانونگذاری را نشان داد،نشان داد نمایندگان مجلس در قانونگذاری و تصویب طرح ها و لوایح مختلف تحت تاثیر قرار میگیرند و متاسفانه مستقل عمل نمیکنند!
حال امروز چطور شده که تمامی نمایندگان مجلس چه اصلاح طلبان و چه اصولگرایان همگی خود را پاک و منزه میدانند و مبری از هرگونه ضعف و کاستی میدانند؟بنظر حافظه ی سیاسی قوی ندارند و فراموش کردند که چه اتفاقاتی را در مجلس دهم برای مردم رقم زدند البته که مردم معیار خوبی برای قضاوت هستند!
امروز ملاک خدمت های صادقانه است!
ملاک انقلابی بودن افراد است! انقلابی بودن به شعار نیست به عملکرد است!
ملاک انجام وظیفه های شخص مد نظر است!
وقت شواف های تبلیغاتی و وعده های تو خالی تمام شده است! 
باید کارنامه خوانی کرد و با توجه به شاخص های که رهبری معظم انقلاب معرفی نمودند مجلس تراز انقلاب را تشکیل دهیم.
🔶با توجه به شرایط حاکم بر کشور و همچنین نزدیک بودن به انتخابات مجلس مناظره و گفت و گو نامزد ها بهترین شیوه ی تبلیغ است! لذا از این رو در دانشگاه ها باید راه را برای مناظره باز کنند 
تا نامزد های احتمالی مجلس شورای اسلامی  حضور پیدا کنند و نقطه نظرات و برنامه های چهارساله ی خود را اعلام کنند و بگویند که در این چهار سال شهرستان یا استان و حتی کشور را از کجا به کجا میخواهند برسانند!
البته جلو گیری از حضور نامزد های انتخاباتی در محیط های علمی و فرهنگی نشان ضعف آن مجموعه ها بویژه مجموعه های آموزشی است.