محمدکریم ثقفی

پیام جهت کاندیداتوری یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی

با عرض سلام و احترام به ساحت مقدس مهدی موعود (عج) و عرض ادب خدمت رهبر معظم انقلاب و مردم شریف شهرستان های نائین و خور و بیاببانک. امام خمینی (ره): "مجلس در راس امور است." رهبر معظم انقلاب: "مردم باید کاندیدا هایی را برگزینند که به کانون های قدرت و ثروت متصل نباشند."

با عرض سلام و احترام به ساحت مقدس مهدی موعود(عج) و عرض ادب خدمت رهبر معظم انقلاب و مردم شریف شهرستان های نائین و خور و بیابانک

امام خمینی(ره) : "مجلس در راس امور است."

رهبر معظم انقلاب "مردم باید کاندیداهایی را برگزینند که به کانون های قدرت و ثروت متصل نباشند."

اینجانب محمد کریم ثقفی ضمن تشکر و قدر دانی از نمایندگان پیشین حوزه انتخابیه شهرستان های نائین و خور و بیابانک در مجلس شورای اسلامی ،بنا به وظیفه ی شرعی و انسانی و با توصیه ی جمعی از مهندسین و هم چنین جمعی از خانواده های معزز شهدای شهرستان های نائین و خور و بیابانک و با پشتوانه ی بیش از 27 سال خدمت صادقانه در پست های فنی و مدیریتی دولتی و شناخت مشکلات کلان کشور و همچنین حوزه ی انتخابیه ، خود را مکلف دانستم که در صحنه کارزار انتخابات به عنوان خادمی خدمتگزار در خدمت مردم سلحشور و آزاده شهرستان های نائین و خور و بیابانک باشم .در آخرین لحظات روز 16 آذر ،روز دانشجو ،روزی که نقطه ی عطفی در تاریخ دانشگاه و دانشگاهیان است،کاندیدای یازدهمین دوره ی مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه ی نائین و خور و بیابانک شدم.

اینجانب با گرامیداشت یاد و خاطره ی شهیدان دانشجو ،روز دانشجو را به دانشجویان و دانشگاهیان عزیز شهرستان تبریک و تهنیت عرض می کنم و امیداورم دانشجویان فهیم و عزیز در مطالبه گری حقوق عامه مردم و ایجاد شهرستانی آباد و سرافراز،کوشا و پویا باشند.بدون شک نقش اثر گذار دانشجویان در حوادث سیاسی تاریخ معاصر انقلاب اسلامی انکار ناپذیر است.

اکنون که انقلاب اسلامی در گام دوم خود قرار گرفته است ،مجلس شورای اسلامی به عنوان یکی از موثرترین ارکان کشور باید ایفای نقش نماید.امیداوریم که بتوانیم با انتخاب نمایندگان قوی،کاردان ،متعهد و متخصص ،مجلسی گردد که بفرموده ی امام راحل در راس امور باشد و نمایندگان محترم به دور از هر گونه منفعت طلبی شخصی و مصلحت اندیشی و در جهت تحقق آرمانهای انقلاب اسلامی و رسیدن به اهداف عالیه ی انقلاب و اهداف تعیین شده در گام دوم انقلاب قدم بر دارند.

مجلسی باید تشکیل شود که دولت را وادار به حرکت و فعالیت نماید و دولت ،وزیران و مدیران را در همه ی سطوح جوابگوی تصیمات اتخاذ شده نماید.وضع موجود کشور نیازمند تغییرات اساسی و جدی است و شروع این تغییرات باید از مجلس شورای اسلامی صورت گیرد.

بعد از گذشت چهل سال از عمر انقلاب ،وقت آن رسیده است که فرصت را به جوانان و افراد شایسته،متعهد و متخصص به دور از هرگونه نگاه و تعصب عقیدتی،سیاسی و حزبی دهیم.در حال حاضر کشور نیازی جدی به همدلی و همزبانی دارد و باید مطابق اصول اخلاقی پیش برویم.

کلام آخر:من اصلاح طلبم اگر اصلاح طلبی را در اصلاح فقر،اصلاح موانع اشتغال،اصلاح مدیران فاسد،اصلاح تصمیمات مدیریتی که وضعیت معشیتی مردم را به سمت نابودی کشاندند و.... تعریف نماییم.

من اصول گرا هستم اکر اصول گرایی را در رعایت اصول اخلاقی،پیروی و اجرای قانون اساسی،پیروی از اصول قرآنی،پیروی از اصول مدیریتی و کشور داری که حضرت علی(ع) در نهج البلاغه فرموده اند،پیروی از فرمایشات امام راحل(ره) ، پیروی از رهنمودهای مقام معظم رهبری و .... تعریف نماییم.

 

                                                                                                                               و ما توفیقی الا بالله

                                                                                                                          محمد کریم ثقفی -98/9/16