سیاستمدار ایران

میرسلیم: نماینده مجلس اگر وامدار دولت شود نمی‌تواند نظارت کند

رئیس شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی گفت: امروز تصویری بن‌بست از جامعه ترسیم می‌کنند و گفتمان ما دقیقاً باید نشان‌دهنده قطعیت موفقیت برای خروج از هر نوع بن‌بستی که تصور می شود باشد و باید این ذهنیت را بشکنیم.

به گزارش روابط عمومی حزب موتلفه اسلامی، سیدمصطفی میرسلیم رئیس شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی با اشاره به گفتمانی که مجلس یازدهم باید به آن بپردازد، گفت: امروز تصویری بن بست از جامعه ترسیم می‌کنند و گفتمان ما دقیقاً باید نشان‌دهنده قطعیت موفقیت برای خروج از هر نوع بن‌بستی که تصور می شود باشد و باید این ذهنیت را بشکنیم.

وی افزود: باید با همه نوع شکل از این عبارات مقابله کرد و نشان داد که مردم سالاری دینی ما در بن بست قرار نمی‌گیرد؛ هرچند با شرایط سخت مواجه می‌شود؛ چون دشمن دست بردار نبوده و نخواهد بود، گمان نکنیم که تحریم‌های آمریکا تمام خواهد شد.

میرسلیم با تاکید بر اینکه چون اتکای ما به خداست بن‌بستی نداریم، اظهار داشت: مشکلات را بیان می‌کنیم ولی القا کننده این نیستیم که در بن‌بست هستیم و ما را خفه خواهند کرد.

رئیس شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی ضمن بیان اینکه در شش سال گذشته فرصت‌های طلایی را از دست داده‌ایم، تصریح کرد: اگر به رهنمودهای رهبر انقلاب در این ۶ سال عمل می‌شد، شرایط بهتری داشتیم ولی به آن رهنمودها عمل نشده است؛ مگر در ظاهر و به ظاهر و برای رد گم کردن.

میرسلیم کاندیدای ریاست جمهوری ۹۲ بود.