سیاستمدار ایران

فراخوان جذب نامزدهای انتخاباتی انقلابی در مطبوعات همدان

مسوول شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی در همدان از فراخوان جذب نامزدهای انتخاباتی انقلابی در مطبوعات خبر داد و گفت: تاکنون تعدادی از کاندیداها به این شورا مراجعه و روزانه مصاحبه‌هایی از این افراد اخذ می‌شود.

محمود احدیان با بیان اینکه شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی در همدان در تاریخ دهم آذرماه پایه‌گذاری شده است اظهار کرد: شورای ۱۹ نفره در شهرستان همدان انتخاب و طبق ساز و کار ایجاد شده زیرساخت‌های برگزاری انتخابات باشکوهی پی‌ریزی شده است.

وی با اشاره به اینکه این شورا سه هدف را دنبال می‌کند افزود: هدف اولیه ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی و جذب کاندیداهای انقلابی و هدف دوم نیز برگزاری انتخابات با مشارکت حداکثری مردم و رقابت سالم نامزدهای انتخاباتی است.

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی شهرستان همدان تصریح کرد: هدف سوم از این ائتلاف انتخاب نمایندگان اصلح است به طوری که کاندیدهای اصلح شناسایی و به مردم معرفی شوند.

وی در ادامه از فراخوان جذب نامزدهای انتخاباتی انقلابی در مطبوعات خبر داد و گفت: تاکنون تعدادی از کاندیداها به این شورا مراجعه و روزانه مصاحبه‌هایی در حوزه‌های سیاسی، اقتصادی و اجتماعی از این افراد اخذ می‌شود.

احدیان خاطرنشان کرد: کاندایدهایی که قصد پیوستن به شورای ائتلاف نیروهای انقلابی را دارند باید علاوه بر ارائه مدارک، برنامه‌های پیش‌بینی شده خود را طی چهار آینده مجلس در سطح استان و کشور برای بررسی به شورا تحویل دهند.

وی با تأکید بر اینکه پس از بررسی‌های مورد نظر توسط شورای ائتلاف نامزدهای انتخاباتی در لیست این ائتلاف قرار خواهند گرفت ادامه داد: در شهرستان همدان و فامنین در نهایت از مجموعه افرادی که به شورا مراجعه می‌کنند پنج نفر انتخاب خواهند شد.

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی شهرستان همدا عنوان کرد: این تعداد به مجمع شورای ائتلاف نیروهای انقلابی معرفی خواهند شد، پس از رای‌گیری مجموعه یک‌هزار نفری اعضا دو نفر به عنوان نامزد انتخاباتی اصلح انتخاب می‌شوند.

وی در پایان افزود: طی بیانیه‌ای این دو کاندیدا به آحاد جامعه معرفی خواهند شد و در هفته آخر در فرصت تبلیغات به تبلیغات می‌پردازند.